Tuesday, October 5, 2010

Building the Legacy



Bermula dari pembelian SLR filem EOS 5 pada bulan lepas, saya rasa saya dah terkena jangkitan virus 'collectors'. Jikalau kawan saya di Sedenak, selatan tanahair sana begitu passionate mengumpul dining wares dan teko-teko lama, saya pula tiba-tiba saja berminat utk mengumpul koleksi kamera-kamera lama. Oleh kerana saya adalah pengguna Canon yg tegar, jadi koleksi lama ini pun semuanya dari Canon juga. Saya dok survey mencari kamera-kamera ni sejak seminggu yg lepas dan tadi saya mendapat 3 kamera sekaligus. Kesemuanya masih berfungsi dgn baik dan sudah digandingkan dgn kamera SLR filem yg dibeli sebelum ini. Ini adalah permulaan bagi hobi baru saya. Tambahan dari hobi berfotografi, saya ingin memiliki legasi ke atas peralatan yg pernah mewarnai dunia fotografi sejak dari awal penciptaannya. Bermula dari kini, pencarian saya ini akan terus berterusan.








0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More