Wednesday, December 23, 2009

Light Rays II



Lama rasanya saya tak edit gambar ala-ala Agah Permadi dan Rarindra Prakarsa. Utk photographer tegar pasti sudah kenal siapakah beliau yg saya maksudkan tersebut. Siapa lagi jika bukan pakar Ray of Lights yg hasil kerja editing mereka dikagumi oleh ramai photographer di seluruh dunia. Untuk post kali ni, saya tempek sekeping lagi hasil editing saya mengaplikasikan konsep Ray of Lights tersebut. Gambar ini adalah gambar kahwin rakan sekerja saya yg meminta gambar beliau diedit dgn penambahan Light Rays. Kali ini saya gunakan teknik yg berbeza daripada teknik yg saya gunakan sebelum ini. Sebenarnya banyak cara untuk menghasilkan light rays tersebut. Terpulang kepada kepandaian kita mempelbagaikan penggunaan tools yg terdapat dalam aplikasi photoshop, dan yg paling penting sekali adalah kreativiti.

Foto Asal


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More