Sunday, August 9, 2009

Senja Di Putrajaya

Petang semalam saya pergi ke Putrajaya untuk melihat Pesta Bunga. Saya sampai di sana lebih kurang dalam pukul 6 setengah. Oleh kerana saya tak berapa pasti akan lokasinya, saya terjah aje ke area berdekatan jambatan. Nasib baik tekaan saya betul. Ketika saya sampai ada tiba biji belon udara panas sedang berapungan diudara. Selepas 'menembak' belon tersebut langit dah beransur suram menghampiri pukul 7 malam. Hilang kisah saya nak tengok bunga, saya bergegas pergi ke kawasan tasik pula sebab saya rasa disana pemandangan tentu lebih cantik untuk dirakamkan. Tambahan pula, saya belum pernah menembak gambar langit melepasi senja.





















6 comments:

Waaa, cantik gambar bro cm..:) rugi sangat tak dapat pergi sana..sbb ada hal yang tak dapat dielakkan,huhu..bilalh nak ada lagi camni..:(

cm...sgt cantik...terpesona tgk...saya suker gambar yg ke 4 dr bawah tu..."bunga lalang di tabir senja"... :D

salam kenal..
em.. mmg cantik suasana putrajaya waktu malam.. saya masih belum berkesempatan shoot waktu senja/malam. Baru2 ni, ada juga ke sana, tp tak ada kesempatan.. insyaallah raya nanti nk juga jalan2 + menembak di putrajaya.

salam..wah cantik lak gambar2 kt dlm blog ni..blog pon menarik dan kemas..thanks for stopping by..ada masa nanti saya datang lagi hehe

cantik suka ngan no 2nd dari bawah :)

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More