Monday, August 3, 2009

Ole-ole dari Kampung

Hujung minggu yg lepas saya balik kampung ke Johor Bahru kerana ada urusan sikit. Dalam pada tu saya berkesempatan utk berjumpa dengan kawan-kawan baik saya iaitu Kasawari dan juga Lin sekeluarga. Lin dan suaminya En Sabar bawa kami semua utk makan tengahari di Restoran Todak di Teluk Jawa. Walaupun saya berasal dari Johor Bahru, tapi inilah kali pertama saya pergi ke tempat tersebut yg berkonsepkan restoran terapung di tepi laut. Pemandangan disitu agak spectacular dan inilah beberapa shot di sekitar restoran tersebut yg menawan pandangan saya.


Image Hosted by FileHive.com

Image Hosted by FileHive.com

Image Hosted by FileHive.com

Image Hosted by FileHive.com


Image Hosted by FileHive.com

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More