Sunday, August 1, 2010

Senja Di Putrajaya



Dua minggu lepas saya outing dgn kawan2 photog shoot scenery di Sg. Tua Ulu Yam. Jadi semalam saya ajak pulak isteri saya outing temankan saya ke Putrajaya hehe. Cadangnya nak shoot sunset di area berdekatan kawasan tasik Putrajaya. Tapi boleh pulak semalam masa nak pergi tu hujan turun, jadi tenggelam teruslah matahari yg saya harap2kan untuk memberi subjek sunset yg saya nak shoot tu. Jadi alang2 dah sampai, jadi saya tunggu aje lah sampai senja berlabuh. Tak dapat shoot sunset, dapat shoot reflections cahaya lampu bangunan dan jambatan putrajaya pun jadilah. Selain tu, shoot gambar isteri saya sikit.






Sebelum balik, saya ajak isteri saya singgah ke medan selera bersebelahan Masjid Putrajaya untuk makan malam. Kebanyakan gerai dah hampir tutup, jadi kami settledown dgn chicken chop di Secret Recipe aje. Lepas perut dah terisi, kami ambil angin di luar di ruang legar berhadapan tasik sambil selit2 kan sikit aksi isteri saya lagi hehe.





0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More