Friday, October 16, 2009

Satay anyone?

Bila saya buka blog ni petang tadi, saya garu kepala yg tak gatal ni sekejap sambil tersenyum sumbing. Bukannya apa. Dah berabad rupanya saya biarkan blog saya ni seperti rumah yg tak berpenghuni. Tapi sebenarnya bukan saya sengaja tak nak update. Tapi masa saya memang sangat-sangat terhad sejak dua tiga bulan kebelakangan ni disebabkan komitmen kerja. Jangankan nak update blog, kamera saya tu pun dah sejuk keras duduk dalam drybox sebab tak digunakan. Itupun nasib baik hari tu dapat dipanaskan sekejap sebab saya menghadiri event Msjbox di JB. Gambar-gambar yg ditembak disana adalah gambar2 coverage acara rumah terbuka dan yg sewaktu dengannya. Tak ada yg menarik utk dipertontonkan di sini. Cuma saya agak tertarik dgn satu gambar yg dipetik oleh isteri saya iaitu waktu saya sedang membantu membakar sate kerana itulah kali yg pertama dalam hidup saya, saya membakar sate. Entah apa rasanya sate tu hehe. Dan utk menyuntik sedikit mood dalam gambar tu, saya editkan mengikut style Agah Permadi . Nampaknya saya sudah semakin selesa dengan style beliau.



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More