Friday, July 10, 2009

Cactus in Rim Lights

Saya tak bekerja hari ni sebab dapat cuti ganti disebabkan saya terpaksa bekerja hari Sabtu yg lepas. Mula-mula saya ingat nak claim elaun tapi lepas tu saya saja bukak mulut tanya kat big boss kalau saya tak nak claim boleh tak ganti dgn 1 hari cuti. Surprisingly dia kata no problem hehe. Tu yg saya bangun lambat sikit hari ni. Lepas mandi je matahari dah meninggi dan ternampak pulak pokok kaktus mini saya kat balkoni dipanah terik mentari pagi. Tu yg tergatal tangan nak shoot. Dah 2 minggu kamera saya terperap dalam Dry Cabinet jer sebab takde masa nak berekspresi dgn foto. Tapi hasilnya kurang memuaskan sebab cahaya dah terlalu keras dan lens saya pula tidak dipasang polarizer filter. Apapun, lepaslah gian saya sekejap nak menembak hehe.

Image Hosted by FileHive.com

Image Hosted by FileHive.com

Image Hosted by FileHive.com


7 comments:

cactus tu kena tgk betul2.. lain tgk sket erkk dah len mcm lak pemikiran ku ini opssss laarikkkkkkk :p pstt tapi kita dulu kan mmg suker cactus...

amboii ret..fikir otak kuning,cuba cam aku ni,otak pepel,bersih suci murni...
tp bila2 di perati,dok tercacak bende alah tu yg CM amik gambar ek....apa yg tersirat dan tersurat tuh...opssss dh larik topik eh...hahahahah

bro.. kasi pop up windows ler komen ni.. hu hu.. senang sikit..

aku ingat aku sorang jer fikir mcm si ret dan si lin ni.. hishhh mengong ler dia org ni kan bro.. takder seni langsung tgk gambo2 ni.. tapi semacam jer kaktus ni.. macam iklan kat kedai gunting ari tu jer.. wa ka ka

salam bro,

wah.sudah mula berkpresi .best.sis jarang amik macro bro.maybe bro leh ajarkan sis n bagi sis tips terbaik kan.well...guna lens apa ek :)

Ako, Lin, Kasawari.. wavelength pemikiran korang ni senada jer pikirkan menda alah tu yer.. bahaya tu weh.. hehehe

Sishoney, actually CM minat juga shoot makro tapi trial and error jer sebab dulu CM amik course potraiture and indoor shooting.. CM guna Lens Sigma utk shot nie. Hati tgh gatal nak membeli L lens.. huhuhu (pujuk hati supaya tunggu dulu sebab jarang2 ada masa nak menembak pun)

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More